[DEUS É PAI NEWS] Patch de Project Cars nessa quinta!

fporto

Guerreiro
Setembro 23, 2006
1,518
1,385
Planeta Terra
Finalmente, Stephen Viljoen (diretor e designer de pCars) conseguiu confirmação da data de liberação do patch 1.3 do jogo. É AMANHÃ!
Finalmente os principais problemas do jogo (em especial o terrível ajuste do analógico) devem ser finalmente sanados. Segundo ele, o patch tem tamanho aproximando de 369 MB. Segue abaixo a declaração (em inglês, pois estou sem tempo de traduzí-la) a respeito do assunto:

Stephen Viljoen disse:
Good news guys! We just got word that the patch has been given the green light by Microsoft, and the updated release date is 28 May 2015. That's tomorrow. Nearly there!
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Segue abaixo a lista de alterações, retirada diretamente do tópico oficial no fórum de pCars.

Project CARS – Xbox One Patch 1.3 - Fixed Issues

Gamepad Controllers:
* Added ABS brake rumble to Xbox One triggers, so that the triggers will rumble on losing traction when braking. The amount of trigger rumble is controlled together with Force Feedback strength via the Force Feedback slider.
* Improved the efficiency of the controller rumble effect, to help make the steering more responsive on the Xbox One.
* Fixed an issue where moving the sticks from one extreme to the other would sometimes result in the steering getting stuck.
* Reworked the Xbox One analogue sticks range and axis dead zones, providing much improved steering control.

Wheel Controllers:
* Fanatec wheels – Fixed the issue with steering jolts that some users experience.

Online:
* Fixed an occasional crash when advancing from Qualifying to Race.
* Fixed an occasional crash when returning from a race to the Race Central.

Time Trial:
* Set Time Trials starting time to 11am to match the PC platform. This ensures consistent track temperatures across all platforms, as track temperatures affect lap times.

Ghosts:
* Enabled saving of community event ghosts. These ghosts are automatically stored online, and you can then download ghosts of other players’ laps for these events.

Tracks:
* Sakitto and Summerton variations - Corrected track info regarding number of turns and track length.
* Sakitto Sprint - Fixed a crash that would at times occur when using time acceleration.
* Cadwell variations - Fixed draw distance issues on various objects.
* Oschersleben variations - Fixed odd lights around track and colour issues with the horizon.
* Zolder - Fixed an issue where the player car would sometimes start in a closed garage.

AI:
* Fixed an issue where AI vehicles were sometimes sent to the pits due to low fuel on races where refueling is not allowed.

Pitstops:
* Pitstop strategy will now use the actual bar value for tyre pressures.
* Fixed an issue where the Pit engineer would repeatedly inform the player that a pit crew member has lost a wheel nut during pit stops.
* Fixed an issue where the Pit Engineer would call the player to stop for fuel when fuel consumption was disabled in options.

Replays:
* Improved the smoothness of the sun, moon, stars, and shadow motion when rewinding replays of a race that had a high time acceleration.

Driver Network Profile:
* Fixed an issue where at times the miles driven on a particular track or with a particular car would be logged under the wrong car or track. This improves the accuracy of the player’s Affinity ratings.
 

felipeserpa

Guerreiro
Julho 25, 2014
1,170
945
Infelizmente nada a respeito do bug do som cortando quando utilizamos os fones de ouvido para o som do jogo.
Pois é, espero bastante essa correção também.
Eu também...
Tipo... o Cara tem um super fone e tal porque além do som com mais qualidade de quebra não incomodamos ninguém durante a jogatina, mas quando tentamos usar não rola... é complicado...
 

SonicSM

Casual
PXB Gold
Agosto 4, 2009
723
633
Conceição dos Ouros - MG
Vamos ver se realmente vai melhorar os principais problemas. Mas enquanto isto vamos comendo grama, pedras e muros.
Ontem jogando as 24 horas de Lemans(com tempo reduzido para 2 horas), aconteceu um bug que na hora me deixo pt da vida, mas depois acabei me divertindo. Quando começou a anoitecer acendi os faróis do carro. Depois de algumas voltas, errei uma freada e bati na traseira de outro carro(está ativo somente danos cosméticos). Voou uma peça da dianteira do carro, e adivinhem os faróis apagaram. Dirigir só enxergando a linha Verde, sem ter a mínima noção da posição onde está o carro , e no mínimo divertido(depois de passar a raiva). Para piorar entrei no box, e para minha surpresa depois de quase 1 minuto, abastecido e trocado os pneus, os faróis continuaram sem funcionar. Continuei a corrida consegui me recuperar quando começou a amanhecer o dia, mas quando estava fazendo a ultima chicane para entrar na última volta, Surpresa.... Vc foi desclassificado..... Só não xinguei tanto porque a patroa estava dormindo ao lado. Mas que fiquei fulo da vida, fiquei. O pior foi conseguir dormir depois. Mas no outro dia fiz a corrida novamente, apesar de bater novamente, e ficar sem os faróis, consegui ganhar a corrida sem ser desclassificado.
 
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sparkbr

Guerreiro
Maio 15, 2015
241
278
São Paulo
Infelizmente nada a respeito do bug do som cortando quando utilizamos os fones de ouvido para o som do jogo.

Este bug já foi relatado, talvez venha no Patch 1.4 que eles já anunciaram que vai ter.
Porém se você desabilitar o ForceFeedback do controle, o som para de cortar. Dá uma testada aí.

abraços
 
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sparkbr

Guerreiro
Maio 15, 2015
241
278
São Paulo
Continuando a respeito do BUG do audio, parece que será corrigido amanhã.

"Supposed to be fixed in the patch we getting tomorrow. Ian Bell said it was because rumble was running at 600hz which is overkill. Rumble now runs at 60hz & sound issue should be fixed. "
 

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