Hellblade: Senua’s Sacrifice jogável do começo ao fim

User 1422

Guerreiro
Março 19, 2009
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A Ninja Theory informou que Hellblade: Senua’s Sacrifice atingiu a fase alpha e está jogável do começo ao fim. O jogo é esperado para PS4 e PC ainda em 2017.

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Hello PlayStation fans, Dom here from Ninja Theory. I wanted to take the opportunity to update you on the progress of Hellblade: Senua’s Sacrifice, which we’ll be launching later this year on PS4.

We’ve just hit the Alpha stage in the development of Hellblade: Senua’s Sacrifice. This is significant, because it means that for the first time the entire game is playable from beginning to end.

That doesn’t mean that the game is finished, however. There’s still a huge amount of work to be done across Hellblade. Some parts of the game are starting to look and feel just as we envisioned, whereas others are still only built to a basic level. The important thing at this stage is that all of the areas are laid out and the design clearly defined.

We have now shot all of our performance capture scenes in our budget-built, in-house, mo-cap studio — and these scenes are now in the process of going into the game. We have recorded all of our VO for the voices that follow you throughout Senua’s journey, capturing them binaurally so that when you hear them on headphones you’ll be able to place the voices in the 3D space around you.

All of our gameplay mechanics are in and are now being refined. Our combat system is complete and set for thorough play testing, and our puzzle experiences — based on our learnings of psychosis — are now ready for a final art polish.

Our vision for Senua’s movement is starting to be realised, where we’ve captured hundreds of bespoke animations in performance capture so that Senua moves and reacts realistically in all situations. Finally, most of the game’s music is complete and is being mixed into Hellblade’s soundscape.

Two years of hard work by the Hellblade team is starting to pay off and we’re ready for the next stage: Beta. This is where we can focus on the player experience — looking at the game step-by-step, improving it along the way, honing how the game will look and feel to our players. It is at this stage that we will add a lot of the small details that make a big difference.

Beyond Beta, we will move into the final stage of Hellblade’s development: Mastering. It is in this stage that we will iron out any remaining bugs, ensure that Hellblade performs optimally on PlayStation, and prepare for launch.

We have a lot of work ahead and the team is putting all of our care into Hellblade to make it as special as it can be. We’re getting super excited about sharing Hellblade with you later this year and we look forward to bringing you further updates on the road to release.


Fonte: http://blog.us.playstation.com/2017...ey-approaches-end-as-ninja-theory-hits-alpha/
 

felipevasco31

Guerreiro
Janeiro 23, 2015
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Rio de janeiro
Também tinha me esquecido desse jogo. Fiquei impressionado com os gráficos, quando vi os primeiros anúncios achei que seria algo próximo de um AA. É meio corredorzão, mas parece bom.
 
Fevereiro 2, 2013
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Ninguém tava dando nada pra Nioh, Yakuza, Gravity Rush, Nier Automata e desconfiando de Horizon e Resident Evil. Estavam cravando média 7 e tals, e olha no que deu.

Prefiro esperar, mas eu gosto dos jogos da Ninja Theory.
 
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Reações: Edu Barros

User 1422

Guerreiro
Março 19, 2009
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Se não fosse a Ninja Theory por trás desse projeto já teria riscado ele da minha mente. Como são eles, dou o benefício da dúvida.
 
Fevereiro 2, 2013
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Eu gosto bastante das coisas da Ninja Theory, são jogos que sempre são quase excelentes.
Eu gosto muito mesmo dos jogos deles. Enslaved seria uma obra prima se a jogabilidade não fosse repetitiva e limitada. Eles sabem contar uma história e sabem criar personagens. Os trabalhos de capturas faciais deles são dos melhores, assim como as dublagens.

Heavenly Sword também não passa longe disso.

E em termos de gameplay, o DMC deles é um dos melhores jogos que apareceram no estilo. Apesar da briga com a versão japonesona da Capcom, acho que eles conseguiram trazer a franquia para algo mais próximo da realidade do que as versões originais que estavam mais pra anime.
 
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Reações: Gustavo_RVieira

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